Je bent niet ingelogd.
zie website http://www.lromeeting.com
lang weekend-meeting in Wuustwezel
Heb gehoord dat er al enkele van onze club zouden gaan.
Greetz,
Stavie
RON - Series 3, ons gele clubvoertuig - ontvangt graag logistieke tips voor de FLRC
Ron zou ook mee zijn (met Axel als bestuurder).
Ikzelf met de zwarte vanaf vrijdagnamiddag tot zondag vooravond.
Wie is er reeds ingeschreven?
Greetz,
Stavie
RON - Series 3, ons gele clubvoertuig - ontvangt graag logistieke tips voor de FLRC
Ik ben ingeschreven (1 persoon), moest er iemand meewillen als copiloot is hij / zij altijd welkom!
Ik ook met Thomas:-)
Bij registreren best vermelden dat je bij Flanders Land Rover Club (FLRC) - bende bent, zodat we samen staan om te kamperen.
Greetz,
Stavie
voor 80euro/persoon
is er aldaar volgend programma:
* vrijdag 31mei vanaf 12u mogelijkheid aankomst campsite
* zat.1juni:
- 10u, start toeristische (=soft) roadbook (120km)
- 13-14u lunch
- 17u aankomst lokaal restaurant 'De Leeuw van Vlaanderen' voor biefstuk-friet
* zon.2juni:
was nog niet gedaan:
* zon.2juni:
- pay & play op 4x4 zand-site (Rilland Bath 4x4) op enkele km afstand van kampsite, van 9u tot16u of een begeleid bezoek aan Yrseke (gekend om z'n oesters) en omstreken
- in de avond op kampsite catering met Vlaamse gerechten
* ma.3juni: opruiming kampterrein
voor die 80euro inbegrepen:
- 3 overnachtingen op kampsite (toiletten, douches)
- roadbook
- steak-friet zat.-avond (+drankje)
- dag pay & play
- Vlaams gerecht zon.-avond (+drank)
- koffie smorgens
- T-shirt en stickers
Zelf te voorzien voor catering: vrijdagavond, ontbijten, lunch zat.- en zon.-middag (op pay&play site staat een burger-kraam)
Voor die 80euro moet je 't niet laten volgens mij.
Greetz,
Stavie
Ik ben ook al reeds ingeschreven. Ziet er inderdaad wel een leuk weekendje uit.
wie nog?...
Ikook!
ziet er naar uit dat 't volgeboekt is...
Hopelijk heeft onze voorzitter zich tijdig kunnen inschrijven, want hij zou met Ron rijden.
Indien hij te laat is, kan hij nog via mij inschrijven. Want ben toch zonder co-piloot, en 'k kan dan meerijden als co-piloot in Ron zelf om te zien of ie wel goed kan rijden... M'n zwarte laat 'k dan op kampterrein.
Greetz,
Stavie
Bijna zover, wij komen rond 15hr 15hr30 toe, eten we bbq vrijdag avond?
klinkt goed voor mij. Neemt er iemand een bbq mee? Ik moet nog met mijn co bespreken om hoe laat we aankomen zal rond 5 uur zijn schat ik.
Hoe laat vertrek je Patrick, vind je het erg als ik aansluit in konvooi?
club-BBQ zal mee zijn, en kleine club-tent (er wordt warm weer voorspeld).
Enkel vrijdagavond zelf eten te voorzien (alsook de middagen 'on the field').
We kunnen dan ook vrijdagavond uitgebreid apperitieven met hapjes op BBQ...
zal ook ergens vrijdag-namiddag/vooravond daar aankomen (na afspraak met Axel).
Greetz,
Stavie
strak plan.
Axel zal er niet geraken op de meeting, dus zal het zonder RON -onze mascotte- zijn...
Groetjes,
Stavie
[ Gegenereerd in 0.005 seconden, 9 queries uitgevoerd - Geheugen gebruik: 546.34 KiB (Peak: 561.18 KiB) ]