'Volt' op canvas

brecht

'Volt' op canvas

Berichtdoor brecht » 04 Mar 2009 09:30

Alo

Kheb net vernomen dat er een reportage, in volt op canvas, zit die gaat over de problemen in Brakel.

Herman Decroo, die ook in de politiek van Brakel actief is, heeft het voorstel gedaan om alle voertuigen die niet met landbouw te maken hebben te bannen, op straf van 250 euro boete, van de onverharde wegen. Zelfs al is die weg of slag een openbaar terrein.

De problemen, steeds dieper uitgereden sporen, plassen,..., hebben volgens Decroo oorzakelijk te maken met de doortocht van quads en 4x4's die sinds enkele maanden toegenomen blijkt. Ook werden reuk- en lawaai overlast als een probleem omschreven.

Vorige week reeds las ik daarover een artikel in krant. In dat artikel kwam ook Code Groen aan het woord.

Zoals iedereen reeds kon lezen in ons magazine, weten wij dat we aangesloten zijn bij Code Groen. En weten we ook dat Code Groen een overkoepelende woordvoerder is voor alle off-road - recreatie in Vlaanderen. Normaal dus dat die hierin betrokken worden, ik ben benieuwd of ze ook in 'volt' de kans krijgen onze standpunten naar voor te brengen...

Wij hopen ook dat de nog prille VZW Code Groen al voldoende dossierkennis en armslag heeft om de problemen in Brakel op een opbouwende manier op te lossen. En er kan voor zorgen dat er geen klopjacht komt tegenover onze sport.

Kzou dus zeggen kijk dernaar tkan belangrijk zijn...

uw nederige RB- man

den dimi

Berichtdoor den dimi » 04 Mar 2009 10:16

Kan het zijn Brecht dat het op Eén is ipv Canvas, start om 20.45 h.
Allen een keer volgen die volt, zal higher voltage zijn dan gisteren in Antwerpen, what a shame.
allé gow, ut min tente

patrick d

Berichtdoor patrick d » 04 Mar 2009 21:35

'k heb net gekeken,
we komen der goed af,
sven heeft da goe gedaan
code groen is nu voorgesteld en hopenlijk door de politiek gezien
positieve voorstelling van onze hobby

Penningmeester
Site Admin

Berichtdoor Penningmeester » 05 Mar 2009 15:12

alhoewel onzen brecht er mij op had attent gemaakt ben ik wel vergeten te kijken zeker.
Der heeft dat toevallig niemand opgenomen?

Greetz, Cisten

Karel

Berichtdoor Karel » 05 Mar 2009 15:54

Penningmeester schreef:alhoewel onzen brecht er mij op had attent gemaakt ben ik wel vergeten te kijken zeker.
Der heeft dat toevallig niemand opgenomen?

Greetz, Cisten

op one life live it staat het fragmetn

harald
Site Admin

Berichtdoor harald » 05 Mar 2009 19:13

en de volledige versie op codegroen.be

Terug naar “Varia”