vers

harald
Site Admin

vers

Berichtdoor harald » 29 okt 2008 11:23

jah zoals de titel al liet weten ben ik vers in de FLR-club. Dus ik wil mij toch even voorstellen:

Ik ben Harald Denolf uit kruiseke (Wervik), ben 18 jaar en student informatica. Eind juni vorig jaar kochten wij thuis een defender 110 td5 met eerste inschrijving in 2001.

Na zelf hier en daar bachten de kuupe wat gaan rijden ben, wil ik toch de lat iets hoger leggen. Daarom dat ik mij bij deze club heb aangesloten, om de offroad-talenten onder de knie te krijgen.

Ik heb mijn rijbewijs sinds krokusvakantie 2008 en ondanks ik heel veel met de defender rij (leg gemakkelijk 300-400km af per week) heb ik dus slechts weinig ervaring in de 4x4-stijl.

Verder ben ik gefascineerd door alles wat vliegt (ben lid van de belgian air cadets en vlieg ook op het vliegveld van wevelgem), vaart of rijdt.

In mijn vrije tijd heb ik 12 jaar volleybal gespeeld in competitie, vlieg ik en ben webdesigner voor alleman.

Ik plan de eerste keer mee te doen op 7 december met de roadbook van sinterklaas.

hopelijk tot snel!

patrick d

Berichtdoor patrick d » 29 okt 2008 13:00

welkom in de club
je zal het je niet beklagen
ivm offroad, veel rijden is de beste leerschool
de roadbooks en weekends zijn daar ideaal voor
tot dan, Patrick

{air cadets, dan ken je waarschijnlijk Bart Vermeire(lesgever daar)
zit bij mij in de loods maintenance in Koksijde}

Stavie

Berichtdoor Stavie » 29 okt 2008 14:52

Welkom.
In eerste instantie veel info vragen aan ervaren 4x4 rijders hoe een bepaalde situatie in 4x4 rijden best wordt gedaan. Elke situatie kan anders zijn om door een put of op een helling te geraken. Dit om breuk of accidenten te vermijden.
We zien u op de volgende roadbook 7dec., of al eerder op de fuif op 8nov. Er is ook nog een sleutelweekend in Komen 22-23nov.
Geef een seintje als je komt hier op 't forum. U ook inschrijven in secretariaat voor roadbook .

Groetn,
Stavie
Ron ontvangt graag tips voor uitbouw van den logistiek

harald
Site Admin

Berichtdoor harald » 29 okt 2008 15:05

patrick d schreef:{air cadets, dan ken je waarschijnlijk Bart Vermeire(lesgever daar)
zit bij mij in de loods maintenance in Koksijde}

Die ken ik idd, is instructor-pilot

Penningmeester
Site Admin

Berichtdoor Penningmeester » 29 okt 2008 16:21

Dag Harald,

blij je te verwelkomen in den flrc. En dan nog wel met mijnen 'ouden' def.
Mijn pa had die al eens zien rondrijden maar bij deze is de eigenaar bekend.

Alster iets is moe je maar roepen. Of als je ne keer de geschiedenis van den auto wilt weten....

Greetz, Cisten

goldfinger

Berichtdoor goldfinger » 29 okt 2008 17:22

joje, je pa zenne def vintje

Penningmeester
Site Admin

Berichtdoor Penningmeester » 29 okt 2008 17:27

ei goldfingre,

ge zijt jaloes da kik me ne series rij en gie me ne reens.
En tis ook noes eure mobiloom.

harald
Site Admin

Berichtdoor harald » 29 okt 2008 18:06

alee zo sjiek da weetek ook weer waar die vandaan komt.

Ik hoop inderdaad wel (dan vooral aan de technische kant) veel van auto's bij te leren.

den dimi

Berichtdoor den dimi » 29 okt 2008 18:46

tes moa voa te zeggen dan cisten en goldfingre liever nen arley zoen ene, doamee liggen ze in spel en verwitten ze ulder vel :twisted:
allé gow, ut min tente

free2

harald met groene def

Berichtdoor free2 » 31 okt 2008 23:16

Harald je hebt een prima def Goldfinger zegt dat het de def is van de pa van de penningmeester maar het is zo dat het dna-onderzoek dienaangaande twijfelachtig is. Ik, de pa dus, heb je gezien op de ring kortrijk afrit naar gullegem, enige minpunt is dat junior nog gepamperd was toen hij leerde 4X4en vandaar die exclusieve lederen zetels.
Dat licht deukje vooraan in de voorgardeboue komt door een verkeerde instructie van junior in Marquenterre: paaltje stond op verkeerde plaats en niet aangeduid op het roadbook.
Zeeer verstandig om in de club te gaan,voor zonsondergang is de praat die ze uitgaan van zeer hoog niveau nadien daalt het peil en stijgt de leute
Dat groene kleur is ook exclusief alleen de Queen in de UK heeft er zo een.

harald
Site Admin

Berichtdoor harald » 01 nov 2008 03:19

Ja ik ga naar school in kortrijk dus ben ik wel meer te bewonderen op de ring :D

Als je eens wist hoeveel uur ik heb gestofzuigd en gekuist om alle vegetatie, dat in alle hoekjes en gaatjes was gekropen, weg te krijgen. Nu die plekjes weer leeg zijn hoop ik ze persoonlijk te vullen.

Stavie

Berichtdoor Stavie » 03 nov 2008 11:35

Na een deftig roadbook zit da terug vol. Goed voor 't chassis...

Groetn,
Stavie
Ron ontvangt graag tips voor uitbouw van den logistiek

free2

bochten

Berichtdoor free2 » 04 nov 2008 07:24

Harald
In het instructiebekje staat ergens dat een def een 4X4er is pur sang maar dat ie in de bochten op gewone weg juist moet behandeld worden.
OP de afrit naar Gullegem zei mijn vrouw kijk eens wat een rappe Def en onmiddellijk daarna:"en tis onze groenen".Ik wil niet met het vingertje in de lucht belerend zijn maar het is zo dat menig Defrijder zelfs leden van flrc in de bocht op de zij of zelfs op hun dak gaan liggen zijn ,zelfs eentje met aanhangwagen geladen met een Def.Verder goed om weten dat flrc behalve een merk alcohol en rookvrij is ,twee uitzonderengen zijn Goldfinger die segretten en Stavie die segaren smoort ende uitlaatpijpen van de series.Stofzuigers heb ik in de club nog niet veel gezien behalve Lotte met het safari hoedje die blinkt.Dat ge groene blaadjes vindt in onze Def is typisch voor oudere heren,maar dat leert ge wel.Als ge nog dubieuse zaken aantreft gelieve mij daar persoonlijk kond van te maken,zelfs een 35 jarig huwelijk kan op de klippen lopen.De pa van Cisten

dijkrijder

Berichtdoor dijkrijder » 05 nov 2008 23:45

jaja kon dat defke maar zijn boekske open doen

Terug naar “Varia”