REIS NOORDKAAP

den dimi

Berichtdoor den dimi » 05 aug 2009 14:55

Dag 20

Live contact gehad met de boot, een zeer luxueuze bedoening.
Precies een shoppingcenter, ja ook de dames moeten terug acclimatiseren :lol: .
De stem van Emmy klonk glashelder en zeer vrolijk, een goeie groep dus die na drie weken nog altijd plezier heeft aan het samenhorigheidsgevoel.
Zo mag ik het graag horen, het doet me wel iets.
Een schitterende kroeg ook op het schip, iets met Duch monkey of zoiets maar het is me ontgaan.

Ergens vrijdag in de namiddag komt het gezelschap terug in onze contreien, willen of niet maar ik ga er naartoe, er moet een plaatje vastgelegd worden, of niet?

Klein beetje info: in totaal hebben ze vier ferry's genomen en zo dus veel watertjes door zwommen, gelukkig niet letterlijk.
Totale kostprijs van het ferry plaatje bedraagt om en bij de 4.500€ voor de gehele groep.
Niet mis maar op de onderstaande foto's zult ge dan ook merken dat het hier niet gaat om één of andere sloep waar ze in vertoeven maar wel in uit de kluiten gewassen cruise schepen.

Ik begin stilaan te beseffen dat de kleine berichtgevingen van mijnen twege hier op 't forum op hun einde beginnen te lopen.
Bij aanvang heb ik altijd zo iets van: het wordt weer een lange tijd maar gaandeweg leef ik meer en meer mee met de avonturen van de reizigers en begin het dan ook stiekem jammer te vinden dat het alweer voorbij zal zijn.
Maar ik hou me vast aan het feit dat ik vrijdag 'min moaten, min moaten, ik zie junder geiren' zal kunnen zingen bij de hereniging hier, ja absoluut ik heb ze gemist.

Ms color magic shopping
Afbeelding

Ms color magic restaurant
Afbeelding
allé gow, ut min tente

den dimi

Berichtdoor den dimi » 06 aug 2009 10:44

Dag 21

Gisteravond gezelligheid troef: in de lounge bar met live piano muziek om dan vervolgens om 21.00h aan te schuiven aan het buffet dat ze voor iedereen geboekt hadden.
De after party was voorzien in de late night disco tot een gat in de nacht.
Stavie schoot de hoofdvogel hoor, ie stond wild te dansen met een Duitse vrouw die hem met zaadvragende oogjes vroeg om erotische danspasjes te maken.
Aan dit alles kwam adrupt een einde toen haar man plotseling ten tonele verscheen :lol: .
Over een blauw oog weet ik niets :wink: .

Op dit moment zijn ze aangekomen in Kiel, Stijn en Emmy, Joke en Michaël, Peter en Michaël(co van Immanuel) rijden vandaag nog rechtstreeks naar huis, de heimwee komt te groot me dunkt.

Dimi
allé gow, ut min tente

den dimi

Berichtdoor den dimi » 07 aug 2009 08:09

FINALE

Eindelijk is het dan zo ver.
Deze namiddag komen we allen samen om eens de feiten van op 't forum naast die van onze nomaden te leggen.
De laatste kilometers worden afgebold vandaag, hopelijk iets vlotter dan gisteren, Tine was er niet tevreden mee.
File en hitte verstoorden de snelle vooruitgang.
Drivers en co-drivers hadden het knap lastig in die hitte (in die series reeks zit nog geen airco).

De laatste overnachting gebeurde net als op de door reis in Meppen.
Stavie bericht me dat zij Gaëlleke mee naar huis nemen???
Wie dat wel mag zijn vernemen we nog wel, ze heeft ons al de hele reis goed geanimeerd volgens Stavie??????
allé gow, ut min tente

Stavie

Berichtdoor Stavie » 08 aug 2009 15:26

Ja Dimi, we zijn er trug.
Gisterenavond nog met de groep ge-BBQ-ed bij Dimi & Mieke.
Dank aan Emmy en Dimi (en moeke) om dit nog snel-snel samen te steken.
Inderdaad prachtig avontuur gehad, vol verrassingen. Veel te snel voorbij.
Dank Dimi voor de verslaggeving.

Groetn,
Stavie
Ron ontvangt graag tips voor uitbouw van den logistiek

harald
Site Admin

Berichtdoor harald » 10 aug 2009 11:15

ivm de foto avond, ik eb just telefoon gehad, en ik mag van 12 tot 19 augustus nog een weekske gaan vliegen, dus alst daar binnen valt gaak er ook nie bij zijn

den dimi

Berichtdoor den dimi » 10 aug 2009 17:21

't Was geiren gedaan Stavie, die bbq was het begin van een ongelofelijk tof en zwaar weekend maar dat wist ge al wel zeker é :wink:

Ge waart met zijn allen een goede groep, ambiance wi
allé gow, ut min tente

CrossAxel

Berichtdoor CrossAxel » 10 aug 2009 17:54

Dank aan Dimi voor het prachtige live-verslag! Ook een grote merci aan Mieke & Emmy voor de afsluitende bbq bij aankomst.

hybride 100"

Berichtdoor hybride 100" » 11 aug 2009 11:22

evenals axel ook mijn dank!
getekend, den burgemeester

den dimi

Berichtdoor den dimi » 11 aug 2009 11:29

Ik zal al die bedankjes in een dozeke steken en ze dan in wisselen tegen blik in fles :lol: glazen bokes

VEEEEEEEEEEEEEEl boterhammekes gegeten van 't weekend, kan geen eten meer zien
allé gow, ut min tente

harald
Site Admin

Re: REIS NOORDKAAP

Berichtdoor harald » 15 sep 2009 09:22

Danzij Michaël staan nu de foto's van de reis op de website!

Terug naar “Reizen”